2018. október 1., hétfő

Üdvözlet

Tisztelt Látogató!


A Tollforgató Projektek annak idején a Bíborvirág oldalakkal indultak, és számos más kísérleti előzményük volt.

Mivel a Bíborvirág levédett és bejelentett nevemet jogosulatlanul kezdték használni, a Tollforgató nevekkel együtt, számos problémába ütköztem, igyekeztem változtatni mások lopásai miatt.

Ahogyan a HVG cikk feltüntetés nélkül a kiírt pályázatra érkezett cikket a Régész a pácban címmel közölte le, jogvédelmi díj fizetésen nélkül.

Egy felkérés megerősítette az egykori elhatározást, hogy nincs olyan sokrétűen képzett ember, mint Én, akkor sem, ha mindenem eltűnik vagy valaki hibái folytán eltűnt, és 15 évvel a képzéseim után 2005 táján aktívabban kezdtem el átadni mindazt, amelyet már akkor, és közben folyamatosan elhunyt tanáraimtól, oktatóimtól kaptam.

Kevesen, szinte senki nem folytatja ma sem munkájukat, pedig alkotásaikkal nemzedékeket neveltek fel, és munkáikkal hatalmas változásokat hoztak az életekbe, minden kitüntetés vagy hála nélkül.

Mert sem jó szót, sem mást nem kapnak, és nem kaptak a mai napig..

Emlékük pedig csak a tanítványaik emlékében él, ha emlékszenek rájuk.

Ha az orvosi visszaélések folytán ez mégsem mindig sikerül, emléküket csak a megmaradt írások, jegyzetek, fecnik és hangfelvételek, videók őrzik meg.


Ahogyan a szülőkét is, akik felnevelnek és felneveltek.

Téged, ŐT és Másokat is.

Anyaként, apaként, pedagógusként, orvosként, vámosként, rendőrként, ügyészként, ácsmesterként, vagy éppen kosárfonóként..

Remélem, érted, amit szeretnék elmondani...


Nagyon sajnálom, hogy minden kutatást és történetet Én sem írhatok le, nem csak politikai vagy orvosi okok miatt, de a mai napig igyekszem azt a sok jót meghálálni, amit kaptam és kapok... és azt az erőt, amivel a mások által okozott nehézségeket legyőztem és legyőzhettem..

Egy ember életében Ő maga, aki irányít. S csak az dönt, hogy milyen etikai és logikai érzéke van a dolgok megoldásához...


Ezeken az oldalakon mindazokat a nehézségeket szeretném a világ szeme elé tárni, amelyek születésemtől kezdve a régészet területén végig kísértek, és amelyeket hol kívülről, hol belülről szemlélhettem...


Dacára azoknak a dolgoknak, amelyek történtek, vagy nem történtek: 
jogi és sok más gyakorlattal úgy vélem, igen is ismerni kell ezeket és meg kell ismernie mindenkinek, hogy a világ, ha nem is változik egyesek szerint és lehetetlen jóvá tenni, megváltozzon...




Bízom benne, hogy mind a szerzői jog, mind pedig más jogágak területén hatékony segítséget nyújtok az oldalakkal a változások és a változtatások felé.

Várom a publikálni való, kiadásra szánt anyagokat az oldalakon és a megadott maileken!


Lövey-Varga Éva
Főszerkesztő-Tulajdonos, Kiadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése